Продавець Все для Дому та Саду Bizon24🛠 розвиває свій бізнес на Prom.ua 2 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
851 відгук
При замовленні до 18:00 відправка того ж дня.
+380 (66) 192-20-81
+380 (96) 130-04-03
Все для Дому та Саду Bizon24🛠
Кошик
-5%

Набір для діагностики витоків із блоку циліндрів AL-FA ALLDCST-CO2

1 431 ₴

1 360 ₴

  • Готово до відправки
  • Код: ALLDCST-CO2
Набір для діагностики витоків із блоку циліндрів AL-FA ALLDCST-CO2
Набір для діагностики витоків із блоку циліндрів AL-FA ALLDCST-CO2Готово до відправки
1 431 ₴1 360 ₴
+380 (66) 192-20-81
Олег
  • +380 (96) 130-04-03
+380 (66) 192-20-81
Олег
  • +380 (96) 130-04-03
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Діагностичний набір для прокладки головки (тестер герметичності головки блоку) з адаптерами AL-FA ALLDCST-CO2

За допомогою тестера вуглекислого газу можна визначити, чи попадають продукти згоряння палива в сорочку охолодження ДВЗ, виявити порушення герметичності прокладки головки, тріщини в блоці двигуна.

Принцип дії ґрунтується на вимірюванні вмісту СО2 у системі охолодження.

Набір є діагностичним пристроєм – тестером, за допомогою якого можна визначити вміст вихлопних газів в охолоджувальній рідині системи охолодження двигуна автомобіля.

Показником несправності є зміна кольору контрольної рідини. Якщо протягом хвилини перевірка рідини стає жовтою, продукти згоряння потрапляють у сорочку охолодження ДВС.

Наявність вихлопних газів побічно свідчить про проблеми пов'язані з мікротріщинами в камері згоряння або прилеглої нещільної прокладки між блоком двигуна і ГБЦ і т.д., що виникають після перегріву двигуна.

Перевірка проводиться під час роботи двигуна на холостому ході.

Розташування витоку визначається шляхом відключення однієї свічки запалювання за один раз та проведення повторного випробування.

Призначення

Діагностика двигунів внутрішнього згоряння як з бензиновим, так і дизельним упорскуванням.

Тест на визначення вмісту в охолоджувальній рідині вихлопних газів.

Принцип дії

Гази, що відпрацювали при проникненні в систему охолодження двигуна, накопичуються в «повітряній подушці» радіатора або розширювального бачка. Тестер аналізує склад цього повітря, і тестова рідина змінює колір із блакитного на жовтий, за наявності CO2 у повітрі для бензинових двигунів та на зелений, за наявності CO2 у повітрі для дизельних двигунів. Звичайний метод часто дає неправильний результат, оскільки присутні в повітрі частинки лугу можуть нейтралізувати ефект присутності СО2, показуючи, що витоку немає, коли він присутній. Ці частинки абсорбуються першою камерою тестера, що діє як фільтр, дозволяючи тільки повітрі та СО2 досягати другої – верхньої камери. Якщо рідина у верхній камері змінює колір на жовтий або зелений, це свідчить про СО2 в антифризі.

Застосовується для автомобілів: Mercedes-Benz, GM (Buick) oraz Jeep, Peugeot, Subaru, Chrysler, Acura, GM (Nova, Spectrum і Sprint), Mitsubishi, Nissan, Mazda, Toyota, Infiniti, Geo, Suzuki, Isuzu, Ford, Honda, Toyota, Suzuki, Mitsubishi, Chrysle, Acura.

Комплектація:

  • Спеціальна двокамерна колба-тестер має дві камери, відокремлені фільтром та універсальний вхід у пробку радіатора;
  • Порожній контейнер для рідини 250 мл (якщо реакційна рідина не змінила колір, вона може бути використана кілька разів за умови, що вона не змішалася з рідиною, що охолоджує);
  • Перехідник із швидкознімним з'єднувачем;
  • Ручний насос груша для травлення;
  • Адаптери;
  • Кейс;
  • Гарантійний талон.
Характеристики
Основні
ВиробникAl-Fa
Країна виробникІталія
Гарантійний термін12 міс
Інформація для замовлення
  • Ціна: 1 360 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner